شما چه پرنده اي هستيد؟


واقعا شما چه پرنده اي هستيد؟ خصوصيات چه پرنده اي در شما بيشتر نمايان هست؟ اصلا مگر هر پرنده اي خصوصيات ويژه اي دارد كه بخواهد به شما هم اختصاص پيدا كند؟

شاهين; اول فروردين تا 25 فروردين مقتدر و توانا هستيد. معمولا با مهارتي که در کارها و عمل تان داريد مي توانيد از موانع بسيار سخت عبور کنيد و در نهايت زرنگي اين کار را به گونه اي انجام مي دهيد که چندان انرژي خود را به هدر ندهيد.

مرغابي;26 فروردين تا 22 ارديبهشت براي رسيدن به هدف هر رنجي را به جان مي خريد، اما با اين حال براي شما هدف وسيله را توجيه نمي کند. گاهي بي دقت مي شويد، بنابراين ضررهايي مي بينيد. قمري آرامش طلب هستيد و از يک زندگي عاشقانه لذت مي بريد و به ندرت از آن خسته مي شويد.
قمري ;23 ارديبهشت تا 19 خردادطبيعتا آرامش طلب هستيد و از يک زندگي عاشقانه لذت مي بريد و به ندرت از آن خسته مي شويد. بردبار، سازگار و در عين حال جذاب هستيد.
عقاب ;20 خرداد تا 16 تير شخصيتي بسيار محترم داريد. هيچگاه به دنبال کارهاي بيهوده نيستيد و مي توانيد تنها با نگاه گيرا و نافذ خود مخالفان خويش را سر جايشان بنشانيد. بخش بسيار قوي و ممتاز شخصيت شما آن است که قادريد از جنبه هاي ناچيز و مادي فراتر رفته و ماوراي آن را ببينيد.

بلبل;17 تير تا 13 مرداد معمولا قبل از اينکه ديده شويد صدايتان به گوش مي رسد و هميشه حرفي براي گفتن داريد. هر چند بعضي ها اعتقاد دارند که حرف هاي شما به عمل نمي رسد.

مرغ ماهيخوار;14 مرداد تا 10شهريور شخصيتي رنگي و پرزرق و برق داريد که هميشه مشتاق رويارويي است و از اين کار لذت مي بريد. مهم ترين مسايل پيرامون خود را به مرور و با خونسردي حل و فصل مي کنيد. بسيار حساس و تيزهوش هستيد.

قو ;11شهريور تا 7 مهر همانند قو مغرور و سربلنديد و شخصيتي پيچيده داريد. با اينکه در ظاهر شخصي بسيار آرام و راحت هستيد اما در باطن براي سازگاري کردن خود با محيط اطراف و سرعت دنياي مدرن بسيار تلاش مي کنيد. به ندرت عصباني مي شويد و سعي مي کنيد با همه در تفاهم و تعامل باشيد.

دارکوب ;8 مهر تا 5 آبان سختگير و سختکوش هستيد با طاقتي بسيار بالا. براي حمايت از ايده ها و عقايدتان به راحتي خواستار حمايت ديگران مي شويد. برخي اوقات به نظر حواس پرت مي آييد، اما اين فقط ظاهر شماست!

باز; 6 آبان تا 3 آذر ذهن هوشيارتان به شما اين امکان را مي دهد که از يک موضوع به موضوع ديگري بپريد بدون اينکه تمرکز خود را از دست بدهيد! با اراده بسيار زياد روي اهداف خود متمرکز مي شويد و از آنچه در اطرافتان مي گذرد، آشفته و مضطرب نمي گرديد.

کلاغ;4 آذر تا 2 دي به غايت گيرا، پرانرژي و مقاوم هستيد و همچنين باهوش، در نتيجه در حل مشکلات بسيار ماهر و زيردست مي باشيد. عاشق رقابت بوده و از طبيعت، جنگل و اصولا محيط هاي بکر طبيعي بسيار لذت مي بريد.

حواصيل ;3 دي تا 30 دي جذاب و متفکريد و معمولا تنها و منزوي به نظر مي آييد. در عبور از مسير زندگي ممکن است در باتلاق هم گرفتار شويد، اما آنقدر محکم و استوار هستيد که از اين مشکلات موفق بيرون مي آييد.

سينه سرخ1; بهمن تا 28 بهمن شما يک برونگراي خونسرد هستيد که طبع گرم خود را معمولا پنهان مي کنيد و گاهي خودراي مي باشيد. بسيار خانواده دوست هستيد، اگرچه گاهي کمي ستيزه جو مي شويد.

سهره ;29بهمن تا آخر اسفند زرنگ، حساس و گوش به زنگ هستيد. ذاتا فردي اجتماعي و خونگرم هستيد و چون معتقديد; در جمع به نوعي احساس امنيت مي رسيد که افراد در جاي ديگر نمي توانند آن را بيابند. منظم و اهل ورزش هستيد.منبع:ابتكار

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده