سومين جلسه دوره‌خوانی كانون مداحان شهرستان تنكابن برگزار شد

در اين جلسه كه حدود 4 ساعت به طول انجاميد، «محمد گلين مقدم» مسئول تشكل‌های دينی اداره تبليغات اسلامی، مسئول كانون مداحان و چند تن از مداحان برتر شهرستان تنكابن حضور داشتند.
محمد گلين مقدم مسئول تشكل‌های دينی و عضو كانون مداحان اين شهرستان گفت: در اين مراسم سيد حسن نبوی به آموزش مداحی و آشنايی با دستگاه‌های موسيقی كه به فراگيری بهتر و بيشتر مداحان در عرصه مداحی كمك می‌كند پرداخت.

1 نظرات:

تفسير آينده از افتتاح فرودگاه رامسر و تله كابين آن
مانور تبلیغاتی سه عضوکابینه باتله‌کابین!
مانور تبلیغاتی احمدی‌نژاد روز گذشته با حضور سه وزیر کابینه دولت نهم در شهرستان رامسر استان مازندران در قالب افتتاح و کلنگ‌زنی پروژ‌ه‌های این شهر چشمگیر بود.
بنا بر گزارش ارسالی یکی از بینندگان آینده این شهر که در دو روز گذشته شاهد حضور وزرای اقتصاد، راه و رئیس سازمان گردشگری برای کلنگ‌زنی توسعه‌ فرودگاه رامسر و افتتاح تله‌کابین این شهر بود با موج گسترده تبلیغات شهری با تصاویری از رئیس‌جمهور چهره‌ای انتخاباتی و تبلیغاتی به خود گرفته بود.

به همراه پارچه ‌‌نوشته‌ها و بنرهای فراوان در سطح شهر، شعارهایی مانند رئیس‌جمهور محبوب تشکر تشکر و نوشته هایی با مضامین هدیه ‌دولت نهم به مردم رامسر در این شهر به گونه‌ای بود که باید گفت این شهر با این نوشته‌ها پوشانده شده بود.

نکته حائز اهمیت اینکه تمامی این نوشته و خیرمقدم‌های فراوان نه مردمی بلکه از سوی نهادها، ادارات و شرکت‌های دولتی در سطح شهر در سال اصلاح الگوی مصرف صورت گرفته بود.

قریب به 50 مسئول و مدیر کشوری و استانی در این مراسم حضور داشتند.

مسئولان کشوری حاضر از جمله وزرای دولت، معاونین وزرا ، مدیران عامل بانکها، مسئولین منطقه آزاد کیش، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبایی و بسیاری مدیران ارشد مرتبط و غیرمرتبط در مدت دو روز اقامت در هتل رامسر به تجملی و پرهزینه بودن شهرت دارد بنا بر شنیده‌های خبرنگاران هزینه‌های فراوانی را برای برگزاری مراسم‌ها و اقامت میهمانان صرف کرده است.

این هزینه‌ها برای کلنگ‌زنی پروژه‌هایی که هنوز تا بهره‌برداری آنها فاصله زمانی حداقل دو ساله نیاز است در سال اصلاح‌ الگوی مصرف جای سئوال دارد.

تله‌کابین رامسر که به گفته سرمایه‌گذار این پروژه فاز اول آن از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده و هنوز تا مرحله تکمیل نهایی فاصله زمانی نیاز دارد مورد افتتاح این مسئولان قرار گرفت.

افتتاح تله‌کابین رامسر با جلسه هیئت دولت در شامگاه یکشنبه همزمانی داشت که این سه عضو مهم کابینه با غیبت از این جلسه به تله‌کابین سواری پرداختند.

از جنبه‌های دیگر تبلیغاتی بودن این مراسم حضور دو عضو کابینه مازندرانی مشایی و حسینی در این مراسم بود که یکی اهل رامسر و دیگری تنکابنی است که موجب حضور گسترده اقوام و دوستان و همشهریان این مسئولان در مراسم شده بود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده