جرايد: ( شغل بر پوست بدن تاثير مي گذارد)!


چنانچه تأثير شغل بر پوست بدن در کشورمان را بررسي نماييم، به نتايج جالب توجه زير خواهيم رسيد:

کارمندان: تأثير شغل اين افراد بر پوست بدنشان به اين صورت است که پوست بدن کارمندان به مرور زمان ضخيم خواهد شد و به عبارت بهتر کارمندان پوست کلفت مي شوند که اين پوست کلفتي نتيجه ناملايماتي است که هر روزه به سبب شغلشان متحمل مي شوند . ساعات کاري زياد، حقوق و مزاياي کم، سر و کله زدن مداوم با ارباب رجوع، تحمل فرمايشات گاه و بيگاه رئيس اداره از جمله مواردي است که به مرور موجب پوست کلفتي کارمندان خواهد شد!

بازاريان: افرادي که شغل آزاد دارند و به عبارت بهتر بازاري و کاسب محسوب مي شوند، معمولاً داراي پوستي روشن و شاداب هستند، زيرا با توجه به اقتصاد پوياي کشور که موجب شده هر روز قيمت اجناس بيشتر از ديروز شود، طبيعتاً بازاريان نيز کالاهايي را که امروز در حجم زياد خريداري کرده اند، فردا به علت گران شدن آن به قيمت بسيار بالاتري از قيمت خريد روز گذشته به فروش خواهند رساند که همين امر موجب شادي و نشاط هر روزه آنها خواهد شد و شادي و نشاط دروني هم با شادابي و طراوت پوست آنها ارتباط مستقيم دارد!

حاميان: اغلب افرادي که به نوعي در امر سياست دخيل هستند و به طرفداري و حمايت از احزاب و گروه هاي مختلف مي پردازند، داراي پوستي متغير با قابليت تغيير رنگ دادن فراوان مي باشند، به نحوي که با وزيدن کوچکترين باد، رنگ پوست آنها عوض شده و به رنگ گروه غالب در مي آيد و با تضعيف گروه مذکور نيز بسرعت تغيير رنگ داده و رنگ گروه ديگر که قدرت را در دست گرفته اند به خود خواهد گرفت!

مرفهين: پوست بدن ثروتمندان و مرفهين جامعه معمولاً به رنگ قرمز مي باشد که دليل آن هم اين است که اين افراد تنها قشر جامعه مي باشند که به دليل داشتن پول فراوان مي توانند مبادرت به خريد و خوردن چيزهايي مثل گوشت قرمز، گوجه فرنگي، زعفران، توت فرنگي و امثالهم نمايند و چون در اغلب موارد در خوردن اين خوراکيهاي گرانقيمت افراط مي کنند، کم کم رنگ پوستشان هم با تأثير از رنگ اين خوراکي ها، قرمز مي شود!

مستضعفين: تنها قشري در جامعه که پوست بدن آنها به رنگ پوست طبيعي مي باشد مستضعفين هستند که علت آن هم شباهت فراوان رنگ پوست معمولي با رنگ نان است؛ با اين توضيح که مستضعفين معمولاً در وعده هاي غذايي خود چيزي به غير از نان خالي ميل نمي کنند و همين امر به مرور زمان باعث شده پوست بدن آنها به رنگ نان در بيايد و از آنجا که رنگ نان تقريبا با رنگ پوست نرمال يکي است، لذا آنها پوستي به ظاهر معمولي و سالم دارند. البته ناگفته نماند که احتمالاً با حذف يارانه نان، رنگ پوست اين افراد هم حذف خواهد شد و ابتدا به رنگ آبي کم حال (رنگ آب) و بعد از حذف يارانه آب به رنگ سفيد (رنگ ميت) در خواهد آمد!

منبع :همصدا

1 نظرات:

سلام همشهري عزيز وبلاگ بسيار خوبي داري . خوشحال ميشم اگه به من سربزني.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده