دکتر علي اشرفي پوريكي از گزينه هاي جدي رياست سازمان محيط زيست



علی اشرفی پور : مدیری با تحصیلات عالی مرتبط که به هرحال 4 سال را به عنوان مدیرکل در محیط زیست مازندران سپری کرده و از نزدیک با ارکان و چالش ها در این سازمان آشناست صاحب نظران بر انتصاب علی اشرفی پور برای انتصاب بر مسند سازمان محیط زیست کشور تاکید داشته اند.انتصاب مدیرکل فعلی سازمان حفاظت محیط زیست مازندران به جای فاطمه واعظ جوادی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور جدي بوده و اشرفی پور کلیه برنامه های خود را به نهاد ریاست جمهوری ارائه داده که به نظر می رسد این برنامه ها و اهداف کاری نامبرده مورد تایید شخص رئیس جمهوری رسیده باشد.

5 نظرات:

بسمه تعالي
بچه هاي رامسري همه شان در زمينه هاي مختلف توانمند هستند اگر فرصت در اختيارشان قرار گيرد براي رامسر آبادي و براي كشور سرافرازي مي افرينند اگر باند بازيها و لابي ها بگذارند

با سلام

محمد

جوانان رامسر اكثريت تحصيل كرده و با سختي با توجه به اينكه در ديار خود مورد بي مهري و ... قرار مي گيرند ناگزيرند در شهرهاي ديگر باشند و كار كنند اما داراي پشتكار و اعتقاد قوي مي باشند كه اگر سر و سامان يابد و مسئولين رامسري و خود نيز تلاش نمايند شكوفا خواهد شد.

با آرزوي قبولي عبادات شما

مشااله چقدر پروژه تعريف مي شود زودي افتتاح ميشه وقتي يك خيابان و اسفالت ميكنن ميشه پروژه و چه سرو صداي راه ميندازنلطفا و خبر هاي آبكي اينجوري را ننويسيد يك كمي انتقادي نه حداقل واقعي ودرست باشدفلان نانوايي افتتاح شدكه نشد كار؟
موفق باشيد

با سلام
آرزوي موفقيت و قبولي طاعات
علي
شما كه خبرها رو بروز مي زاري يكه كمي بنويس كه پروژه هاي اصلي شهر ما نظير انتقال آب و پل صفارود هتل سماموس وغيره چند سال كه شروع شده چقدر عقب است و چرا با توجه به اينكه شهر گردش گري هستيم اين همه پروژه چرا جوانان ما بيكارند؟

سلام
خوبی
عالیه
دوست گلم نمیدونم چی میخوای
شرمهنده
خوب درست توضیح بده
اتاقچه کدهای زیبا درخدمت توست

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده