حضور 51 مدير و چاره‌سازي براي بيش از 1000 مراجعه‌كننده


استاندار مازندران به همراه معاونان و مديران كل استان مازندران در نخستين دور از سفرهاي شهرستاني از نزديك با مشكلات مردم شهرستان‌هاي تنكابن و عباس آباد آگاه شد.


» ادامه مطلب

اطلاعات شفافي از پروژه نخستين هتل 7 ستاره ايران موجود نيست


رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر در نامه‌اي خطاب به فرماندار رامسر خواستار اطلاعات شفاف درباره پروژه نخستين هتل هفت ستاره ايران شد.در اين نامه كه نسخه‌اي از آن در اختيار خبرگزاري‌ها قرار گرفت آمده است: در حاليكه بيش از 30 ماه از آغاز عمليات هتل هفت ستاره ايران (هتل سماموس) در حومه شهر گردشگري رامسر مي‌گذرد ولي هيچگونه اطلاعات شفافي در خصوص اين پروژه در دسترس نيست. سيدكمال سيدي، رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر با ارسال نامه‌اي به عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار شهرستان رامسر گفت: مسئولان شهرستان در جلب سرمايه‌گذار براي توسعه اقتصادي و رونق هر چه بيشتر گردشگري حمايت‌هاي بي‌دريغي از مجري پروژه هتل سماموس با اعطاي تسهيلات ويژه، واگذاري بهترين منابع طبيعي، معدن كوهي، بخشي از رودخانه صفارود و ساير امتيازات خاص كردند. رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر در ادامه افزود: با وجود گذشت قريب به 30 ماه از برگزاري مراسم كلنگ‌زني كه با حضور مسئولان ارشد سازمان ميراث فرهنگي، مسئولان شهرستان و مردم رامسر برگزار شد تاكنون هيچگونه اطلاعات شفافي نيز درباره اين پروژه در دسترس نيست تا اعضاي شوراي شهر بتوانند پاسخ مناسبي به پرسش‌هاي عديده مردم راجع به اين پروژه بدهند. سيدكمال سيدي، رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر در پايان اين نامه از فرماندار رامسر خواست به دستگاه‌هاي مرتبط با پروژه به‌ ويژه سازمان ميراث فرهنگي، محيط زيست و منابع طبيعي دستور داده تا اطلاعات لازم را براي پيگيري موضوع و اقدامات بعدي در اختيار شوراي اسلامي شهر رامسر قرار دهند.
» ادامه مطلب

انقلاب اسلامي دنياي جديد در عرصه سياسي دنيا گشوده است


امام جمعه رامسر گفت: انقلاب اسلامي تمام معادلات بين‌المللي را برهم زده و دنياي جديدي را در عرصه سياسي دنيا به روي صاحبنظران گشوده است.

» ادامه مطلب

نخستين يخچال كوله‌اي در تنكابن طراحي و ساخته شد


يك تعميركار خلاق تنكابني يخچال كوله‌اي را طراحي و ساخته است.علي قاسم‌پور كه مدت 20 سال است در تعميرات لوازم خانگي و انواع يخچال‌ها فعاليت مي‌كند توانست نخستين يخچال كوله‌اي كه قابليت حمل چون يك كوله پشتي را دارد بسازد. وي كه ساكن روستاي سليمان آباد تنكابن است درباره اين اختراعش گفت: اين يخچال تماما پلاستيك و با 19 كيلوگرم وزن دراي آب سرد كن است و ترموستات آن با تنظيم 30 درجه بالا و زيرصفر با برق 12 ولت كار مي‌كند.

» ادامه مطلب

معاون فرماندار رامسر : برای دیدار با مقام معظم رهبری این شهرستان 66 نفر سهمیه دارد.


ابوالحسن آقاجان كردي پيش از ظهر امروز در جلسه ستاد گراميداشت دهه فجر در فرمانداري اين شهرستان افزود: تمام كميته‌هاي اين ستاد در شهرستان شكل گرفته و فعاليت‌هاي خود را بر اساس تقويم اجرايي آغاز كردند. آقاجان كردي تصريح كرد: براي ديدار با مقام معظم رهبري در شش بهمن ماه اين شهرستان 66 نفر سهميه دارد كه تداركات حضور آنها براي اين ديدار فراهم شده است.

رئيس اداره كار و امور اجتماعي نيز در اين جلسه گفت: در دهه فجر برنامه‌ريزي شده همايش تجليل از كارگران نمونه را داشته باشيم. رئيس شوراي شهر رامسر نيز در اين مراسم گفت: بحث جلوگيري از شعارهاي انحرافي در 22 بهمن مهم است و بايد در اين مورد برنامه‌ريزي شود.
منبع : فارس
» ادامه مطلب

ده کاری که به مغز شما آسیب می زند

ده کاری که به مغز شما آسیب می زند ادامه خبر....
» ادامه مطلب

احداث جاده، پاياني بر سكوت در منطقه شكارممنوع الموت


اين روزها لودرها و بولدوزرها كوه را مي تراشند تا بزرگراه قزوين، تنكابن ساخته شود. بزرگراهي كه از منطقه شكار ممنوع الموت مي‌گذرد و تخريب‌هاي محيط زيستي بسياري به همراه دارد. منطقه الموت كه محل زيست گونه هاي جانوري كميابي مانند خرس قهوه‌اي، هوبره، كل، پلنگ و سياه گوش است، و احداث اين جاده به تخريب زيستگاه اين جانوران كمياب مي انجامد.
ادامه خبر...
» ادامه مطلب

آغاز عملیات اجرایی دو پروژه در شهرهای تنکابن و خرم آباد

دیرعامل آبفای مازندران گفت: 125 کیلومتر از شبکه های استان همزمان با دهه فجر اصلاح و توسعه خواهد یافت.وی از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه در شهرهای تنکابن و خرم آباد خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر امسال کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهری تنکابن و خرم آباد و احداث مخزن ده هزار متر مکعبی تنکابن در غرب مازندران به زمین زده خواهد شد که برای این دو طرح 590 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
» ادامه مطلب

مرکز درمانی گردشگر پذیرترین نقطه استان در رامسر فاقد متخصص قلب است.

سید علی اکبر طاهایی ظهر چهارشببه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه جمعیت مازندران در ایام نوروزی سال بیش از 10 تا 15 میلیون نیز خواهد رسید، تصریح کرد: مرکز درمانی گردشگر پذیرترین نقطه استان در رامسر فاقد متخصص قلب است.

وی گفت: به میزان گردشگری بی شماری که چند برابر ظرفیت استان است باید اندیشید و مدیریت دانش بنیان باید نهادینه شود.

طاهایی خطاب به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: نخستین دغدغه مدیر جدید باید افزایش ظرفیت نیروی انسانی علوم پزشکی باشد چرا که استفاده از سرمایه هایی که نقش اساسی در سلامتی جامعه دارند، ضروری است.

ئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و قائم مقام وزیر بهداشت با حکم مرضیه وحید دستجردی تغییر کرد.حمد جعفری از جراحان مازندران و اهل شهرستان رامسر است و ناصحی اهل نکا است.
» ادامه مطلب

فرمانده سپاه ناحيه رامسر: پيروي از راه شهدا تثبيت‌كننده نظام اسلامي است


خدا را شاكريم كه سي و يكمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را طوري آغاز مي‌كنيم كه با عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع)تقارن يافته است. حميدي اضافه كرد: براي ايام الله دهه فجر سي و يكمين سال پيروزي انقلاب اسلامي برنامه‌هاي فرهنگي، قرآني، تجمعات و نشست‌هاي سياسي، همايش‌ها و برنامه‌هاي ورزشي زيادي ترتيب داده شده و همچنين استارت اعزام نيروهاي مردمي براي راهيان نور را نيز در اين ايام خواهيم داشت.

» ادامه مطلب

بهره‌برداري بيش از ۱۰ پروژه عمراني در دهه فجر در رامسر


شهردار رامسر از بهره‌برداري بيش از ۱۰ پروژه عمراني در دهه فجر در اين شهر خبر داد و گفت: پروژه‌هاي زيادي در حال حاضر در دست احداث است كه تا فرارسيدن دهه فجر آماده بهره‌برداري خواهد شد. وي ادامه داد : دهه فجر آئينه‌اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و به ما منعكس شد، ما درحالي سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي را جشن مي‌گيريم كه توسعه هاي فراواني را در زمينه‌هاي مختلف شاهديم. مرادي خاطرنشان كرد: در دهه مبارك فجر بلوار آيت الله كاشاني رامسر از روشنايي لازم بهره‌مند و شهروندان رضي محله نيز از پارك بهره‌مند مي‌شوند. وي ساير پروژه‌هاي افتتاحي دهه فجر را اعلام كرد و اظهار داشت: از پروژه‌هاي افتتاحي اين دهه آسفالت، ترميم و درزگيري پليمري خيابان‌ها و معابر شهر و پوشش اموليسيون ۹۱ هزار متر مربع، پياده روسازي خيابان شهيد مطهري، اصلاح و ساماندهي پاركينگ ضلع جنوبي بازار ماهي فروشان، بازسازي و مرمت مزار شهدا، احداث پل عرضي براي هدايت آبهاي روبه‌روي هتل هنرمندان، جدول‌گذاري مسير بلوار آيت‌الله كاشاني، اصلاح پل عابر پياده ابريشم محله، توسعه و تكميل و تجهيز فضاي اداري شهرداري و شوراي اسلامي شهر رامسر است كه هم اكنون در دست احداث است.
» ادامه مطلب

برنامه هاي آينده شهرداري رامسر از زبان مهندس مرادي شهردار رامسر


كاهش فاصله نقاط شهري از نظر اجتماعي و يا به اصطلاح شمال يا جنوب شهر و يا به مفهوم ديگر برنامه‌ريزي براي شمال‌سازي و كارهاي تدوين، برنامه استراتژيك كوتاه و ميان‌مدت را مي‌طلبد كه متضمن رفاه و آسايش همه شهروندان است. وي در ادامه برنامه‌ريزي اقتصاد شهري را از ديگر ضرورت‌هاي برنامه استراتژيك دانست و تاكيد كرد: ما تاكنون رويكرد اساسي اقتصادي براي رامسر نداشته‌ايم و واقعا تفاوت بين اقتصاد گردشگري و گردشگري اقتصادي را تبيين نكرده‌ايم حال آنكه با برنامه و رويكرد اخيري كه با عنوان رامسر ۹۰ اتخاذ كرده‌ايم گردشگري اقتصادي را براي رشد و توسعه شهر در نظر گرفته‌ايم، بدين ترتيب علاوه بر ايجاد فرصت‌هاي شغلي متعدد و پايدار فضاي اجتماعي شهر نيز تغييرات اساسي مي‌كند.
» ادامه مطلب

رتبه شهرداري رامسر ارتقا مي‌يابد


شهردار رامسر از تغيير رتبه شهرداري اين شهر در كشور خبر داد. در يك ساله اخير با اتخاذ برنامه، تعيين اهداف و ماموريت‌ها در حال حاضر رامسر به طرز چشمگيري ارتقا پيدا كرده است. وي با اشاره به اهداف بلند مدت براي شهر رامسر بيان داشت: هر چند تا مقصد اصلي راه دشواري داريم ولي بايد با عزمي راسخ و تعامل و همكاري همه‌جانبه به سوي هدف حركت كرد. مرادي خاطرنشان كرد: در اين مسير بايد همه دست در دست هم داده و با كار و تلاش شبانه روزي و مشاركت همه‌جانبه سعي كنيم موانع را از سر راه برداريم. وي با تاكيد بر زيبايي‌هاي رامسر تصريح كرد: رامسر از زيباترين شهرهاي دنياست كه متعلق به همه ايرانيان است، زيبايي‌هاي طبيعي و جغرافيايي رامسر به گونه‌اي است كه چشم هر بيننده‌اي را خيره كرده است و اگر به اين زيبايي‌هاي خدادادي، توسعه و زيبايي‌هاي انسان‌ساز نيز افزوده شود زيبايي‌هاي آن دوچندان خواهد شد. شهردار رامسر اظهار داشت: آوازه جهاني رامسر به واسطه كنوانسيون جهاني است كه به نام رامسر ثبت شده و از همه شهرهاي ايران بالاتر است به طوري كه صدها نقطه از شهرها و مناطق مختلف در جهان به نام رامسر ثبت شده است كه اين امر خود شخصيت و هويتي خاص به رامسر بخشيده است. وي در عين حال از برخي موارد شهر رامسر اظهار تاسف كرد و گفت: در خيلي جاها آنچنان كه بايد در حفظ و نگهداري اين شهر زيبا تلاش نمي‌شود و امروزه زخم‌هاي كهنه‌اي بر تارك سيماي شهر رامسر رخ‌نمايي مي‌كند كه زمان بسيار طولاني براي ترميم آن لازم است. مرادي ادامه داد: مشكلاتي هم چون كمبود شديد زيرساخت‌هاي توسعه به شدت مردم رامسر را رنج مي‌دهد، فرسودگي سيماي شهر رامسر، كمبود شبكه مناسب راه‌ها و دسترسي‌ها، كاستي‌هاي تجهيزات و امكانات شهري و خيلي از نارسايي‌هاي ديگر دغدغه‌هاي من و امثال من در شهرستان و استان است.
» ادامه مطلب

ایرانی‌ها 10سال زودتر از بقیه می‌میرند!


محراب مرزبان، سرپرست کمیته پژوهشی انجمن جراحان قلب ایران اعلام کرده است که سن ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران، ۷ تا ۱۰ سال کمتر از کشورهای دیگر دنیا است.به گفته سرپرست کمیته پژوهشی انجمن جراحان قلب ایران، در کشورهای پیشرفته، افراد در دهه ششم زندگی با بیماری های قلبی و عروقی درگیر می شوند، ولی این موضوع در ایران، در دهه پنجم زندگی افراد اتفاق می افتد.رئیس هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، تغییر شیوه زندگی را علت اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به بیماری های قلبی در ایران، در مقایسه با میانگین جهانی می داند.اومی افزاید:" به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور، شهروندان مجبورند بیش از توان روحی و جسمی خود تلاش کنند که سبب ساز افزایش فشار خون، استرس، بیماری قلبی و مرگ می شود."

» ادامه مطلب

ساختمان کنوانسيون بين‌المللي تالاب‌ها در رامسر احداث مي شود


رييس اداره حفاظت محيط زيست رامسر از آغاز احداث ساختمان کنوانسيون بين‌المللي تالاب‌ها در اوايل ماه آينده در اين شهرستان خبر داد و گفت: براي ساخت اين ساختمان با 2 هزار متر مربع زيربنا، 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي در نظر گرفته شده است.

» ادامه مطلب

انعكاس دقيق برنامه‌هاي دهه فجر ضروري است



مسئول كميته مراسم ستاد دهه فجر رامسر بر انعكاس دقيق و به موقع برنامه‌هاي دهه فجر در شهرستان رامسر تاكيد كرد.

در شهرستان رامسر 16 كميته ستاد دهه فجر را تشكيل مي‌دهند كه بايد تمام برنامه‌هاي آن را با همكاري رسانه‌ها پوشش و انعكاس گردد.

فارس

» ادامه مطلب

مسئول كميته مراسم ستاد دهه فجر رامسر:قرائت قرآن يك هنر است


مسئول مجمع قاريان قرآن شهرستان رامسر گفت: قرائت قرآن يك فن يا به بياني جامع‌تر يك هنر است.صد و بيست و هفتمين مجمع قاريان قرآن شهرستان رامسر با حضور جمعي از قاريان شهرستان عصر ديروزدر مسجد آذري‌ها برگزار شد.

» ادامه مطلب

احتمال انتصاب يك رامسري به سمت رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري


شنیده ها حاکی از آن است ، بزودی فردی که گفته می شود مازندرانی و اهل رامسر است، ریاست سازمان میراث ‏فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ایران را بر عهده خواهد گرفتحمید بقایی که پیشتر با داشتن ‏پست ریاست سازمان میراث سرپرستی مناطق آزاد تجاری و صنعتی را هم بر عهده گرفته بود از سمت اولی خود استعفا داده و ‏به ریاست دبیرخانه مناطق آزاد تجاری و صنعتی ایران منصوب خواهد شد.محمود احمدی نژاد ‏و اسفندیار رحیم مشایی این خبر را در جلسه روز شنبه این هفته در جمع اعضاء کمیته انتصابات دولت دهم اعلام کردند و ‏خاطر نشان ساختند که تغییرات دیگری هم در راه خواهد بود.‏

منبع: شمال نيوز
» ادامه مطلب

واکنش شورای اسلامی شهر رامسر به یک اطلاعیه


شورای اسلامی شهر رامسر به توزیع اطلاعیه ی جعلی و بی نام و نشان درمراسم رسمی راهپیمایی روز سه شنبه 8/10/88 در رامسر واکنش نشان داد . به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رامسر در دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر رامسر در مورخ 15/10/88 که با حضور همه ی اعضا در دفتر شورا برگزار گردید موضوع توزیع اطلاعیه جعلی بی نام و نشان در مراسم رسمی راهپیمایی روز سه شنبه 8/10/88 بعنوان دستور جلسه مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
متن کامل...
» ادامه مطلب

دومين كارگاه مدرسان حوزه آموزش‌هاي پيش از ازدواج برگزار شد



دومين كارگاه تخصصي مدرسان حوزه آموزش‌هاي پيش از ازدواج بهزيستي غرب مازندران به ميزباني تنكابن برگزار شد.
ادامه خبر...
» ادامه مطلب

امام جمعه رامسر:دشمنان بار ديگر به سياست شكست خورده روي آوردند

امام جمعه رامسر گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته فيزيك شهيد دكتر مسعود علي محمدي نشان از اين است كه دشمنان جاهل و مغرض كشور بار ديگر به سياست شكست خورده يعني ترور اشخاص روي آوردند.
متن کامل
» ادامه مطلب

جرايد: ( شغل بر پوست بدن تاثير مي گذارد)!


چنانچه تأثير شغل بر پوست بدن در کشورمان را بررسي نماييم، به نتايج جالب توجه زير خواهيم رسيد:

کارمندان: تأثير شغل اين افراد بر پوست بدنشان به اين صورت است که پوست بدن کارمندان به مرور زمان ضخيم خواهد شد و به عبارت بهتر کارمندان پوست کلفت مي شوند که اين پوست کلفتي نتيجه ناملايماتي است که هر روزه به سبب شغلشان متحمل مي شوند . ساعات کاري زياد، حقوق و مزاياي کم، سر و کله زدن مداوم با ارباب رجوع، تحمل فرمايشات گاه و بيگاه رئيس اداره از جمله مواردي است که به مرور موجب پوست کلفتي کارمندان خواهد شد!

بازاريان: افرادي که شغل آزاد دارند و به عبارت بهتر بازاري و کاسب محسوب مي شوند، معمولاً داراي پوستي روشن و شاداب هستند، زيرا با توجه به اقتصاد پوياي کشور که موجب شده هر روز قيمت اجناس بيشتر از ديروز شود، طبيعتاً بازاريان نيز کالاهايي را که امروز در حجم زياد خريداري کرده اند، فردا به علت گران شدن آن به قيمت بسيار بالاتري از قيمت خريد روز گذشته به فروش خواهند رساند که همين امر موجب شادي و نشاط هر روزه آنها خواهد شد و شادي و نشاط دروني هم با شادابي و طراوت پوست آنها ارتباط مستقيم دارد!

حاميان: اغلب افرادي که به نوعي در امر سياست دخيل هستند و به طرفداري و حمايت از احزاب و گروه هاي مختلف مي پردازند، داراي پوستي متغير با قابليت تغيير رنگ دادن فراوان مي باشند، به نحوي که با وزيدن کوچکترين باد، رنگ پوست آنها عوض شده و به رنگ گروه غالب در مي آيد و با تضعيف گروه مذکور نيز بسرعت تغيير رنگ داده و رنگ گروه ديگر که قدرت را در دست گرفته اند به خود خواهد گرفت!

مرفهين: پوست بدن ثروتمندان و مرفهين جامعه معمولاً به رنگ قرمز مي باشد که دليل آن هم اين است که اين افراد تنها قشر جامعه مي باشند که به دليل داشتن پول فراوان مي توانند مبادرت به خريد و خوردن چيزهايي مثل گوشت قرمز، گوجه فرنگي، زعفران، توت فرنگي و امثالهم نمايند و چون در اغلب موارد در خوردن اين خوراکيهاي گرانقيمت افراط مي کنند، کم کم رنگ پوستشان هم با تأثير از رنگ اين خوراکي ها، قرمز مي شود!

مستضعفين: تنها قشري در جامعه که پوست بدن آنها به رنگ پوست طبيعي مي باشد مستضعفين هستند که علت آن هم شباهت فراوان رنگ پوست معمولي با رنگ نان است؛ با اين توضيح که مستضعفين معمولاً در وعده هاي غذايي خود چيزي به غير از نان خالي ميل نمي کنند و همين امر به مرور زمان باعث شده پوست بدن آنها به رنگ نان در بيايد و از آنجا که رنگ نان تقريبا با رنگ پوست نرمال يکي است، لذا آنها پوستي به ظاهر معمولي و سالم دارند. البته ناگفته نماند که احتمالاً با حذف يارانه نان، رنگ پوست اين افراد هم حذف خواهد شد و ابتدا به رنگ آبي کم حال (رنگ آب) و بعد از حذف يارانه آب به رنگ سفيد (رنگ ميت) در خواهد آمد!

منبع :همصدا

» ادامه مطلب

جرای 12 طرح تحقیقاتی مرکبات در موسسه تحقیقات مرکبات رامسر


12 طرح تحقیقاتی برای افزایش کمیت و کیفیت مرکبات امسال در موسسه تحقیقات مرکبات کشور اجرا شد .
رئیس موسسه تحقیقات مرکبات کشور افزود: این طرحها در زمینه آبیاری ، اصلاح ارقام مرکبات گیاه پزشکی ، خاک ، آب و فیزیولوژی پس از برداشت مرکبات در این موسسه انجام شد .
سیروس آقاجانزاده گفت : طرح کشت متراکم مرکبات با بهره گیری از پایه فلائینگ دراگون یکی از این طرح هاست که با اجرای آن میزان محصول در هر هکتار حداقل 15 تن افزایش یافت .
وی گرده افشانی تکمیلی کیوی رقم هایوارد را از دیگر طرح های تحقیقاتی اجرا شده اعلام و تصریح کرد : با اجرای این روش ، تولید کیوی در واحد سطح 50 درصد بیشتر می شود.
رئیس موسسه تحقیقات مرکبات کشور افزود : 103 طرح تحقیقاتی مرکبات دیگر نیز در زمینه به زراعی و به نژادی در این موسسه در حال اجراست .
موسسه تحقیقات مرکبات کشور در رامسر قرار دارد با 40 درصد تولید مرکبات کشور رتبه نخست کشور را دارد .
291 هزار هکتار از زمینهای کشاورزی کشور زیر کشت مرکبات است که از آن سالانه 4 میلیون و 500 هزار تن انواع مرکبات برداشت می شود .
» ادامه مطلب

داستان گذر از جاده چهارفصل :رمز راه"تو "بودی و دیگر هیچ نبود



هم آغوشی "سفید و سبز" فضایی خمار آلود بود و همچون ماده ای مخدر در ژرفای ذهن و احساس نفوذ می کرد و لب تحسین و حیرت را می گشود.
وقتی خواستیم از کنار دریا (رامسر) راه روستای جواهر ده را در پیش بگیریم ،از باران چهار، پنج ساعته و استوایی آسمان و ابرهای سیاه و بنفش خبری نبود و همین بهانه ای شد برای سفر.
» ادامه مطلب

برگزاري سومين جشنواره تئاتر غرب مازندران در تنكابن‌


رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تنكابن از برگزاري سومين جشنواره تئاتر غرب مازندران با عنوان ترنج در اين شهرستان خبر داد.

» ادامه مطلب

رامسر در افق 1405 هيچگونه مشكل آبي ندارد


مدير عامل شركت سهامي آب منطقه‌اي مازندران گفت: شهرستان رامسر تا افق 1405هيچ‌گونه مشكل آبي نخواهد داشت.واحد ادمه داد: شاخص آب رامسر از همه جا بالاتر بوده كه مطالعات جامعي بر روي رودخانه‌هاي اين استان و شهرستان رامسر انجام شده كه ظرفيت رودخانه‌ها را بسنجيم. وي تصريح كرد: در بخش كشاورزي با وجود سد ميجران هيچگونه نگراني كمبود آب نخواهيم داشت.




فارس
» ادامه مطلب

گزارش جلسه بررسي مشكلات مصوبات سفر رياست جمهوري در شهرستان رامسر


فرماندار رامسر در اين جلسه كلنگ زني و اجرايي شدن طرح توسعه فرودگاه رامسر، آزادسازي سواحل مازندران با 87 درصد عقب نشيني و برطرف كردن مشكلات عملياتي شدن پروژه بزرگ هتل سماموس از جمله اقدامات در چند وقت اخير اعلام نمود. وي گفت: مردم رامسر از آب شرب رضايت ندارند و اذعان دارند اين آب طعم خاصي مي‌دهد كه بايد براي اين مسئله پيگيري و تصميم‌گيري شود. فرماندار رامسر از پيشرفت 45 درصدي مجتمع فرهنگي رامسر خبر داد و در ادامه به مشكلات و موانع مهم در احداث سالن 2 هزار نفري ورزشي رامسر تصريح كرد: مهم‌ترين مشكل در اجراي پروژه هاي اين چنيني كمبود زمين به دليل نزديكي جنگل و دريا است.

» ادامه مطلب

با حضور وزير كشاورزي؛مشكلات شركت تعاوني باغداران و مركبات كوثر رامسر بررسي شد


مشكلات شركت تعاوني باغداران و مركبات كوثر رامسر با حضور وزير كشاورزي و استاندار مازندران بررسي شد.

دراين بازديد اعم مشكلات اين تعاوني بدين شرح بيان شد: اين شركت نياز به يك ميليارد تومان اعتبار به عنوان سرمايه در گردش دارد تا بتواند ادامه فعاليت دهد. وي با اشاره به اينكه اين شركت در سه بخش نيازمند توجه ويژه وزير كشاورزي است، ادامه داد: در سال 86 به علت يخبندان تمام مركبات شهرستان خراب شد و اين شركت بنا به دستور مقامات شهرستاني موظف به خريد مركبات يخ‌زده از باغداران شد.ادامه خبر...
» ادامه مطلب

امام جمعه رامسر:مصوبات سفرهاي دولت به پشتوانه‌هاي اجرايي نياز دارد


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقر‌زاده جمعه شب در جلسه بررسي مشكلات مصوبات سفر رياست جمهوري و پروژه‌اي در دست اجراي شهرستان رامسر افزود: بايد تلاش شود تا اين پروژه‌ در زمان‌بندي بيان شده اجرايي شود. ادامه خبر...
» ادامه مطلب

مرکز پرورش ماهی آزاد دریا در غرب مازندران به بهره برداری رسید

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز از سفر به غرب مازندران همچنین از بزرگترین پایانه گل و گیاه شمال کشور در منطقه اسب چین بخش عباس آباد شهرستان تنکابن بازدید کرد و قول احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی را در جوار این مجتمع داد.
بازدید از گلخانه های آسیب دیده بر اثر حوادث طبیعی سال گذشته در غرب مازندران و بازدید از کارخانجات چای شهرستانهای تنکابن و رامسر همچنین بازدید از شرکت تعاونی باغداران غرب مازندران در رامسر پایان بخش برنامه های دو روزه وزیر جهاد کشاورزی به مازندران بوده که تا عصر جمعه ادامه خواهد داشت.
» ادامه مطلب

تجمع کارگران شرکت کندلوس تنکابن


عدم دریافت حقوق از 4 ماه پیش تاکنون،عدم تمدید دفترچه های بیمه، و وعده های بی سرانجام مدیریت شرکت از مهمترین علل این تجمع اعتراضی بوده است.


» ادامه مطلب

اگر فرزندان ما درست تربيت شوند در ركاب امام زمان خواهند بود


يكي محقق علوم ديني در حوزه علميه رامسر گفت: اگر فرزندان ما درست تربيت شوند در ركاب امام زمان خواهند بود.


» ادامه مطلب

گروه آمادگي آزمون كارشناسي ارشد در دانشكده پرستاري رامسر تشكيل شد

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشكده پرستاري رامسر از تشكيل گروه آمادگي آزمون كارشناسي ارشد توسط اين انجمن خبر داد و گفت: اين گروه دانشجویان را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آماده مي كنند.
» ادامه مطلب

همايش قرآنی «بشری» 20 دی در اداره ارشاد تنكابن برگزار می‌شود


همايش قرآنی «بشری» 20 دی ماه، از ساعت 8:30 تا 11 در مجتمع فرهنگی هنری امام خمينی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنكابن برگزار می‌شود.

» ادامه مطلب

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده