آراء نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک صندوقها منتشر شد

ه گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور پس از انتشار آراء نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک استان و شهرستان در گام بعدی آراء نامزدها را صندوق به صندوق منتشر کرد.

براساس قانون، ستاد انتخابات کشور موظف به ارائه نتیجه نهایی انتخابات به رسانه های عمومی برای انعکاس در جامعه است اما ستاد انتخابات کشور در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی فراتر از وظایف قانونی خود در چند روز گذشته به انتشار تعداد آراء نامزدها به تفکیک استان به استان، شهرستان به شهرستان پرداخت و اکنون نیز به اعلام آراء نامزدها به تفکیک صندوقهای شعب اخذ رأی اقدام نموده است.

پیش از این و در دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری ارائه آمار به تفکیک صندوق به صندوق به نوعی محرمانه تلقی می شد و ماهها پس از برگزاری انتخابات، نتایج آراء به تفکیک استان به استان و شهرستان به شهرستان در مجلدهای مخصوصی چاپ و فقط برای برخی از مسئولان ارسال می شد به گونه ای که بسیاری از پژوهشگران نیز امکان استفاده از این نتایج را نداشتند که البته آراء به تفکیک صندوقها به هیچ عنوان منتشر نمی شد.

پس از بررسی های صورت گرفته از طرف هیئت های اجرایی شهرستانها نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به تفکیک شعب اخذ رأی (صندوقها) در تمامی شهرها بدین شرح می باشد.

ايلام

كرمانشاه

قم

يزد

مركزي

همدان

كردستان

سمنان

خراسان شمالي

ديگر استان ها نيز به تناوب اعلام مي شود.

ادامه خبر...

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده