بهره برداري از سد انحرافي لوکاجوب تنکابن

سد انحرافي لوکا جوب شهرستان تنکابن امروز به بهره برداري رسيد. مدير عامل شرکت آب منطقه اي مازندران گفت اين سد به طول 83 متر و ارتفاع 3 و نيم متر بر روي رودخانه چشمه کيله در منطقه خرم آباد اين شهرستان بهره برداري شد . عزيزالله واحد افزود اين سد سالانه ظرفيت تنظيم 5 ميليون و 600 هزار متر مکعب آب را دارد و آب 5 هزار هکتار از زمين هاي کشاورزي مناطق ولي آباد و خرم آباد را تامين مي کند . وي گفت براي ساخت و تکميل اين طرح 715 ميليون تومان اعتبار از محل اعتبارات طرحهاي زود بازده استان هزينه شده است . مدير عامل شرکت آب منطقه اي مازندران افزود با ايجاد اين سد بر روي رودخانه چشمه کيله و تفکيک آب اين رودخانه و جلوگيري از خطر تخريب و طغيان آن ، از خسارت سيل به 10روستاي اطراف اين منطقه جلوگيري مي شود .

2 نظرات:

سلام:
خوبي؟
بابا تا به امروز هر چي ذوق ديدي همه از گالش وچه بوده مگه از شهر نشينها بجر سوسول بازي چيزي ديگه اي ميبيني ؟ الا يه چند در صد محدود"
راستي: من اشنا دارم يعني ميشه داماد دامادم بهتر بگم خواهر زاده من رو داره" چون خودم از شربت الوئه ورا استفاده ميكردم براي سيستم دفائي بدنم قرار شد برگهاش رو برام از قزوين بياره حالا وقتي اومد ازش ميپرسم اگه اونجا بوه با ريشه بتونه بياره برات ميرسونم" راستي ببينم يه گلي هست ميگن زبان مادر شوهر ها تقريبا به همون شكله باشه تا بعد...باباي
قربانت: سرگالش وچه

راستي با يه دنيا شرمندگي تي دس خوش دنم
اونم بخاطر محبتت كه من رو معرفي كردي منم از قبل بخاطر بچه محل بودنت لينكت كردم تازه افتخار هم ميكنم چرا كه نه؟ فدات باباي

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده