فعالیتهای تسهیل کننده اجرای پروژه های صنعتی باید مورد حمایت قرار گیرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیتهای تسهیل کننده اجرای پروژه های صنعتی باید مورد حمایت جدی دولت قرار گیرد.
ابوالفتح نیکنام عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لازم است دولت و دست اندرکاران صنایع، همه فعالیتهای خوبی که اجرای پروژه های صنعتی را آسان می کند را مد نظر داشته باشد و به بهترین نحو از این فعالیتها حمایت کنند.
وی در خصوص شهرکهای صنعتی ادامه داد: ایجاد این شهرکها از نظر هزینه مقرون به صرفه است که این امر ضرورت ایجاد و گسترش این مراکز را بیش از پیش آشکار می کند.
نماینده تنکابن و رامسر در مجلس تاکید کرد: لازم است صاحبان صنایع به موازات بهره گیری از وامهای بانکی به تکیه بر منابع مردمی از طریق فروش سهام نیز توجه ویژه ای داشته باشند و تنها به منابع مالی اکتفا نکنند.
بانکها در ارائه تسهیلات به پروژه های صنعتی دقت بیشتری داشته باشند
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود نیز افزود: لازم است بانکها در ارائه تسهیلات به پروژه های صنعتی دقت بیشتری داشته باشند و تا زمانی که از تعهد صاحبان صنایع برای تداوم برپایی واحد صنعتی خود اطمینان حاصل نکرده اند، تسهیلات به آنها پرداخت نکنند.


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده