رامسر زيباتر ميشود
محسن مرادي صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه ملاك اعتمادسازي تنها خدمت است، افزود: با ارائه خدمت و كاركردن درست ميتوان به اعتماد سازي بين مردم و شهرداري گام برداشت و همچنين ارائه خدمت بهترين راه براي بيان عملكرد و معرفي است.
وي ادامه داد: توانستهايم با تلاش اصحاب رسانه و مجموعه شهرداري رضايتمندي نسبي مردم را جلب كنيم.
شهردار رامسر اظهار داشت: حق شهروندان بيشتر از اينها است و بايد بيش از اين تلاش كرد تا بتوانيم حق مردم رامسر را ادا كنيم.
مرادي تصريح كرد: اگر گفته شد كه اقتصاد شهر را كه وابسته به گردشگري است، تغيير دهيم بايد به آرامي و به سمتي پيش رويم كه اقتصادي پايدار باشد.
شهردار رامسر خاطرنشان كرد: اقتصاد وابسته به گردشگري به اقتصاد جديد نيازمند گذشت زمان است.
مرادي بيان داشت: مديريت خوب بايد آمايش سرزمين را پيش بيني كند اگر نه هدايت و راهبرد ما در مديريت شهري مديريتي ناقص خواهد بود.
وي با اشاره به اينكه بر اساس برنامه رامسر 90 در حال حركت هستيم، بيان داشت: اصحاب رسانه هميشه با شتاب بيشتري حركت كردهاند تا اقدامات ما در مديريت شهري نتيجه بيشتري داشته باشد.
در ادامه هر يك از خبرنگاران به بيان برخي انتقادات، پيشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
اسماعيل غلامي يكي از خبرنگاران حاضر در جلسه با اشاره به اينكه شهرداري سال پركاري را پشت سر گذاشته است نهضت آسفالت را به عنوان يكي از مشغلههاي شهرداري در اين سال عنوان كرد كه با مديريت شهردار رامسر به درستي اجرايي شد.
وي درباره ساماندهي سواحل نيز بيان داشت: سواحل يكي از بهترين منابع درآمدي شهرداري به حساب ميآيد كه با بهرهبرداري خوب و استفاده مناسب از آن در جذب توريست بسيار راهگشا خواهد بود.
غلامي افزود: با توجه به اينكه شهردار رامسر به شهرهاي مختلف دنيا سفر كرده است، نگاهي ويژه به مسائل پيدا كردهاند كه اين وسعت ديد ميتواند اثربخشي بسياري داشته باشد.
وي در پايان تاكيد كرد: شهردار رامسر بايد علاوه بر ديدگاه عمراني نسبت به تقويت ديدگاههاي فرهنگي و هنري نيز اقدام كند تا در كنار تعاملات سازنده در اين مسير بازخوردهاي بهتري را در شهر شاهد باشيم.
0 نظرات:
ارسال یک نظر